Archive for Ağustos 12, 2006

Meteor Yağmuru v2

Meteor

Uzaklardan bi yerlerden bi telefon sesi duydum “noluyo ya” falan derken uyandımki telefonum çalıyomuş, açtım konuştum annem evde yalnız olmamla ilgili biraz zırvaladı sonra fark ettimki hava hala açmamış “alla alla” diyerekten bilgisayarıma baktım ve gördümki saat 9muş “aa kaçırmadık meteor yağmurunu” falan bi sevindirik oldum sonra bi kaç arkadaşa hadiseyi haber verdikten sonra koştum sokak başındaki şarküterimtrak yere kaptım bi kaç miller, eve gelirken yine o köpek ordaydı! (Eralp! o günden beri o köpek orda bi gün bişe yapcak bana bu ama du bakalım) adımlarımı hızlandırarak yoluma devam ettim, merdivenleri hoplaya zıplaya çıktım.. yine o şişko kedi korktu 😛 Herneyse eve geldikten sonra salondaki “tam uyumalık” olan koltukumsu şeyi balkona çıkarıp millerlarımında 1 tanesini açıp geri kalanı kenara koyduktan sonra başladım gökyüzünü seyretmeye.. derken hareket eden parlak bişe gördüm hemen dilek tuttum ama sonra fark ettimki o bi kuşmuş (lan kuş! bas git!) “neyse daha gece uzun” diye düşünerek bi yandanda millerı yudumlayarak daldım gittim..bi yarım saat sonra artık kayan bişeyler görür oldum hemen dileklerimi tuttum, aslında “dilekler” değil çünkü tek bi dilek tuttum (yakından tanıyanlar direk tahmin ediceklerdir zaten) ama bu kayan şeyler meteormuydu yoksa millerın yarattığı blur effectmiydi bilinmez..(blur effect: hani fotoğraf çekerken makineyi oynatırsanız kayık çıkar ya resim, o kayıklıklar işte blur effect) Neyse.. bu yazıyı ayıkken bitiriyim bari diye apar topar yazdım şimdi tekrar balkona gidiyorum.. Bilmemkaç yüzyıl sonraki başka bir meteor yağmurunda tekrar görüşmek üzere..

Firestorm

Msn nudge crack 4 n00bz =)

Titreşik
Evet msnde birini gıcık etmeye çalıştığınızda aldığınız uyarı genelde şu oluyor”Bu kadar sık Titreşim gönderemezsiniz.” ne kadar sinir bozucu değilmi “DAAAAAAAAAAAAYTTt gönderirim lan sanamı sorcam??!” deseniz bile bu msni korkutmaya yetmiyor 😆 ve gönderemiyorsunuz.Ben titreşim göndermeyi sevmem,almayı dahada hiç sevmem ama programların ayarlarıyla oynamak hoşuma gidiyor ne yapayim 😛 ,evett gelelim yapımına..

2 Seçeneğiniz var

1.si hazır exeyi indirip overwrite’layın ve titreşim göndermeye başlayın 😉 (tabi overwritelarken msninizin kapalı olması lazım altta dahi açık olmaması,(niye böle bi talimat verdiysem.. neyse :D)
http://rapidshare.de/files/29117753/msnmsgr.rar.html

2.si ise “hex editor”‘u aşağıdaki linkten indirin,bir güzel yükleyin.
http://www.handshake.de/user/chmaas/delphi/download/xvi32.zip

programı açıyoruz 😀 (valla) ondan sonra msnmsgr.exe yi bulup seçiyoruz.Daha sonra ctrl+f olması lazım olmazsa üsteki listede find var oraya “8B 86 DC 02 00 00” bunu aynen yazıyoruz tabi “” bunlar olmadan.Ve karşımıza geliyor.Biraz karışık ama bu sayıların bulunduğu yeri göz hapsine alıyoruz 😀 vede o kutucukları seçip klavyemizle bir güzel bunu yazıyoruz “33 C0 40 90 90 90” (o yukardakileri silip yazacağız bunları) vede save diyoruz (bende olmamıştı eğer sizdede olmazsa save as yapıp masaüstüne atın(bunun için msnin altta dahi çalışmıyor olması gerekir ctrl+alt+del yapıp bakın)

İyi eğlenceler, sorularınız olursa comment bekliyorum(yada istekleriniz 😀 )

by HeracTus

Katil SQL Kitabına Yeni Kardeş: ADO.NET

Birçoğunuzun bildiği yada bilmediği 😕 gibi benim bi “programming a microsoft sql server 2000 database” kitabım var paso onun ne aslında kitap değil cinayet silahı olduğundan bahseder dururdum (geçen gün odamda uçuşan sineğe tek darbe yeterli oldu 😉 ve hayır kitaba yapışmadı direk yere düştü 😛 ) herneyse bugünkü derste katil sql kitabıma yeni bi kardeş eklendi “programming with microsoft ado.net” sql kadar kalın, ağır ve öldürücü olmasada iş görür diyerekten kitaplığımda onada bi yer açıyorum..
sql
adonet
kalınlık farkı
boş

sağ taraftaki yazıya dikkat “this space was intentionally left blank” (bu kısım özellikle boş bırakıldı 😆 ) kitabı cd kabı olarak kullanmıcamki ben..

Firestorm