Çek Oksijen’i

Bi abzürt bilgilerle donanalımki çevremize abzürtlükler saçarak ortamın en abzürt insanı olalım dersine daha hoşgeldinizzz..

Bugünkü konu saf oksijen.(aptal olan oksijenden bahsetmiyorum lol ^^😛 )”Dövüş klubü” filminden öğrendiğim birşeyi anlatacağım size (küçükken filmlerden bişi öğrenmeyin derlerdiya işte bence dinlemeliydim malesef şu anda şimdiki halime büründüm)(ps: 2 gün öncesinin akşamına kadar yarasaların çarptığında insana yapıştığını ve etini yemeden çıkmadığını sanıyordum :S ) her neyse parantezleri atıp devam edersek; Bu başrol oyuncumuz ve beyninde canlandırdığı adam beraber uçağa biniyorlar(daha doğrusu adam biniyor diğer dallama teleportlanıyor :P(Galiba !)) ve neden böyle bir diyalog geçiyor hatırlamıyorum ama aralarında şöyle bir diyalog geçiyor:
-Ama oksijen maskelerimiz var hava basıncı zart zurtundan bişi olmaz
-Salak o maskeler saf oksijen veriyor!kafayı bulman için😉

Bu ne kadar gerçektir ne kadar değildir araştırmadım(Ne gerek var?Tv söylüyor yanlışmı sölicek !!!😛 ) ama uçakta o yukardaki açılır kapaklara daha değişik bir gözle baktığım kesin😀

Şimdi benim açımdan bakarsak bence bu komik birşey çünkü uçakta öyle bir ortam düşünebiliyormusunuz uçak düşüyor adam telaşlanıyor “ŞAP” bi yapıştırıyorlar maskeyi göbek atmaya flm başlıyor😀 , arkadaşlarla zaten sokakta bunu iyice abarttık tabiri caizse a**** ****k nese yazmiim (RTÜK !) Gecenin ilerleyen saatlerinde kafa gittiği için işte nasıl abarttığımızı anlatayım.Daha doğrusu olayı nasıl başlattığımı.

-“Abi düşünsene yauw uçak düşüyor millet halay falan çekiyor “ÇEeeeeeeeeeeeeEEk Okşijeni baba ÇEeeeEK” diye bağırarak”

işte bu sözden sonraki sözleri zaten tahmin edebilirsiniz.Ne kadar saçmalayabileceğimizi biliosanız :S (mrk etmeyin yeteri kadar saçmalarız😛 )

Ben direk sonuna geçeyim ->

Gece 1’de eve dönerkene nasıl bağırıoduk ? “UYumayin leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen” “Baba çek okşijeni hayat kısa”

eh camdan bakan birini gördüğümüzde dumur olsakta selam verip sustuk,geçtik,gittik.

Bu kadardı.Çok fazla yanlış olabilir ama  sabah 5te izmirden yola çıktık saat 12:34 hiç uyumadım yorgunluktan ölüyorum😀 acıyın =(

Anafikir: her okuduunuz şeyin bi fikri olması lazım değil (anafikirmi deniodu buna ? ilkokulda bıraktımda onları kusura bakmazsınız :D)
by Heractus

Bir Cevap Yazın

