“The” None

danone.JPG
Bugün kadıköyden eve dönerken bu natilius’e (yada herneyse) gelmeden önceki duvarlarda bir yazı gördüm, daha doğrusu öncedende çok gördümde ilk defa bugün onun hakkında bişeyler düşündüm😛 neyse olaya geleyim yazı şuydu “c-none” si-nan > sinan yani şimdi “eeea?” demiş olabilirsiniz ama konunun bu çok akıllı(!) sinanla bi alakası yok😛 ordaki none yazısından aklıma danone geldi ve düşünmeye başladım.. the “dı” nın nigga telaffuzu “da” dır. hmm none’da “hiç” anlamına geldiğine göre aslında bize yok bilmemne mineralli zart faydalı zurt içerikli diye sattıkları danone ürünlerinin “the none” “hiç” olabileceğini düşündüm.

ama sonra kendime “yaau bi yürü git” dedim ve yolu izlemeye devam ettim.
ps: en azından vakit geçti😛

Firestorm

1 Yorum »

  1. lara Said:

    hakkaten bi o c-none bide manolya dilara zaten delirtio kadıkoyde..


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Bir Cevap Yazın

