App Uo’cular (Apprentice Ultima Online’cılar) :P

ww.gif
Eet ultima online adlı arkadaşımız bir oyun olmakla beraber 15 yaşındadır(yanlışsam düzeltin en son öleydi😀 yada salladım :S) ve bundan önceki 15 senede yaptığı gibi hala hayatımızdan birsürü şey çıkarıp götürebilmektedir.Şimdi Uo bilmeyenler kıyaslıcak ama kıyaslamayın😀 bu oyunda ne bq buluolarsa (o grubun içinde bende varım) bu oyunu oynuolar deli gibi O_O yani zamanında günde 16 saat oynamışlığım vardırda artık kendime geldim :p. 15 senelik oyun bir insanı nasıl çekerki ? grafik deseniz yok ama zaten önemli olan grafik değil örneğin oyunun 2d ve 3d olmak üzere 2 modu bulunuyor ve şu ana kadar 3d yükleyenini görmedim, yani bu oyuna çeken şey grafik olmamalı kesinlikle.Artık içindeki ortam çeşitlilik falan diyp geçiştircemki asıl meseleye geleyim.

Uoyu örendiinize göre😛 bir anımızı anlatayım (Firestorm & Me) ehehe bu arada oyunun çeşitliliğini bilmiyorsanız mesela ko oynuyorsanız bu çok değişik gelebilir size çünkü tekdüze bir oyun değil herneyse..

Firestorm ve BUzzER adındaki 2 genç tamer(hayvan eğiticisi) destard dungeon(bu dungeonda en baba dragonlar yetişir (dalından taze misali)😀 )ının çıkışına evlerini yapmışlardır, sabah akşam dragonlarıyla beraber diğer dragonları keserek deri,eşya falan topluyorlardır fakat hayallerinde hep Beyaz dragon yatıyordur.Bu beyaz dragon(white wyrm(doru yzdk işh)) destardda bu dragondan bulunmamaktadır.Ice dungeonda beyaz dragon vardır fakat oraya gitmek 2 tamer için çok zorlu bi yolculuktur ( hele bide app* tamer’sanız yandınız).Her neyse sabah akşam derken Firestorm kendi lrc* set’ini tamamlamıştır.Fakat günlerden bi gün bir pk(player killer) gelmiş ve Firestormu hiç zorlanmadan bir kaç büyüde kesip setini çalmıştır :D(niohaha).Bu son anlattığın set çalma olayının bi alakası yok asıl olayla ama içimde kalmasın yazayım dedim(zaten bu aralar pek yazamıyoruz).Asıl olaya gelirsek;

Ben topladığımız ganimetleri luna banka bırakmak için yol alırken karşıma çok eski bir dostum çıktı, kendisi warrior.Ve benimde tamer olduğumu görünce bana bir ww(white wyrm(beyaz dragon)) istediğini söyledi.Tameleyemeyiz falan dedim fakat yardım etçeğini söyledi,böylece grup toparlanmaya başladı.2-3 warrior arkadaşımı daha çağırdım oda çağırdı 6-7 kişilik bir grup olduk.Hemen mage’lerden biri bize Ice Dungeon’a gate açtı ve girdik.Bismillah.. Ice dungeonun sonunda ww bulunuyordu fakat oraya gidene kadar tonlarca canavar başınıza üşüşüyordu, biz ortada warriorlar kenarda gitmeye devam ettik ve sonunda ww yi gördük,(çok güçlüydü :P).Tamer’larda genelde peacemaking diye bi skill olr bu skill müzik çalarak hayvanı (uyutmaya?) yarar yani hayvan belli bir süre hareket etmez veya saldırmaz fakat bu skillin 100de 100 şansı yoktur😀. Firestorm peace atmaya başladı ben tame olmadı ben peace firestorm tame etraftaki warriorlar zaten yakınıyor hala bitmedimi allah kahretmesin falan diye çünkü hepsi en az 3’er kere ölmüştü ve bu ölen adamlar Lord’du(ölünce belirli bi miktarda fame(ün) kaybediyorsunuz ve bu adınızın başındaki lord title’ının gitmesine yol açabiliyor) bizi sormaya gerek yok 10dan az olduğunu sanmıyorum. En sonunda hayvan dayanamadı tame’lendi bütün partide bi bayram havası var.Bu sefer Firestorm destard’a gate açtı.Ve bütün parti destardda herkes konuşuyor falan.Ondan sonra bizim sivri aklımıza bi fikir geldi ve Firestorm ww ile beraber direk dungeona daldı.Fikir ise “Hadi bakalım nasıl kesio bu ww çokmu güçlüymüş”dü.Tabi karşıdan 2 tane dragon geldi bizim wwyi hiç zorlanmadan yatırdılar.Fakat en az 30 saniye sürdü.Ben kapıdaki warriorlara “KESSENIZE LAN ŞU DRAGONLARI WW YATIO” diye bağırırken Firestorm’da dragonları peacelemeye çalışıyordu.. Komik olan ise warriorların hiçbirisinin beni tiklediğini hatırlamıyorum😀 böylece ww yattı fakat warriorlar dışarda hala konuşuolar dırdır.Benmi yanlış hatırlıyorum diye Firestorma sordum geçen gün ama doğru hatırlıyormuşum.Hiçbir warriorda demedi ww niye yattı diye..😀 En az 30 dakika uğraştık ortalama 4-5 kere reskill yedik fakat kimse öldüğünü bile farketmedi😛 güzel bi olay lol

app* = aslında skilleri 60 tan aşağıda olunca bir playera app deniliyor ama başka oyunlarda nasıl noob deniliyorsa bu oyundada app cuk diye noobun anlamını kapıyor..

lrc* = Büyü yapmak için gerekli olan malzemelere ihtiyaç duymadan büyü yapabilmek için gerekli olan özellik(giysilerde falan bulunuyor)

Geyik olsun diye başlamıştım Rp’ye döndü tekrar geyiğe çevirdim garip bir yazı oldu.Fakat uo bilmeyenlerin ağzının sulandığını biliyorum😛 ah keşke bende oynamış olsam diye

by HeracTus

3 Yorum »

  1. Firestorm Said:

    bi animal tamer olarak pvp namına bişe yapamadığıma göre beni kesip biçmeleri normal ama o adamın adını hala hatırlarım ne emeklerle almıştım ben o seti😡

  2. onur Said:

    slm çok güzel ultima ben oynuyorm fazxla deyil ama ben bir türli şu kasma siklerinden ve tuş aarlamyı çözemedim site arıyom öğrenmek için bilig arrım örnegimn adam büyücü takırtakır tuşalruıı ayarlamış sitediği gibi sikilerinde kasmış ben bunu istiyom sw kasmaktan yoruldum kardeş bana yardım cı olursan nerden öğreneceğim konusunda okadar oynadım bir türlü şunları öğrenemedikkkkk😀

  3. Laundundody Said:

    faruk k korkak


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Bir Cevap Yazın

