Hap hap hap

happ.jpg
Geçen gün (baya oldu ama nese) haplarla ilgili birşey gelmişti aklıma;Sizin aklınıza gelmesin diye anlatayım,yapcak daha yararlı işler bulun😀

Bildiğiniz gibi haplar, yuvarlak,kaygan(sıkıyorsa 5-6 sn yutma çok yapışkan oluyor :p ) genelde beyaz, kısacası böyle bişeydirler.Fakat hapların 2 çeşit türü vardır aç karna içilenler, tok karna içilenler işte sorun yaratan kısmıda burası(yemek yerken içilen die bi çeşidi varsa ben bilmiyorm :D).Kendi kendime bir süre düşünmeme rağmen bu konuya açıklık getiremedim.Ölürmüyüz yani aç karna içileni tok karna içsek ?Ve hemen kültür seviyesi yüksek olan birine danıştım..Cevap “Çünkü aç karna içersen hemen sindirilir”‘di.Ee ben gene bişi anlamadımki.. tok karna içilenlerin canı patlıcanmı niye onlarda hemen sindirilmiyordu?? Fakat bu soruma gelen cevap bu konuya bi açıklık getirmişti “Çünkü hemen sindirilmesi gereken haplar genelde mideye zararlı maddeler taşıyan haplardır”.Tamamen açıklık getirmemişti çünkü.. Tok karna içilen hap diye birşey niye var??Yani tok karna içilen haplardada mideye yararlı şeylermi var onların midedemi durması lazım ?(işte bu soruyu sormadım :D) Hadi Tok karnaDA içilebilen hap olsa neyse, belkide anlatmak istedikleri tok karnada içilebilen haptır ama türkçe bozukluğu yüzünden öyle yazmışlardır.. bilmem😀

ve salak bi hap üzerine bu kadar konuşabildiğim için tebrik ediyorum kendimi

by HeracTus

Bir Cevap Yazın

