2 Şişe

sise
Bir arkadaşın doğum günü bilmemnesi üzerine 4-5 kişi kadiköyde bulunuyorduk :D(marifet)Tabi yaz ortası malum, havalar sıcak insanlar terliyor,insanlar susuyor.Bu nedenden dolayı girdiğimiz bir büfede yaşanan olay beni koparttı fakat dahada kopartanı etrafımdaki kimsenin aynı şeyi farketmiş olmamasıydı, herkes kendi derdinde diyoruz biz buna😀 E tabi bir kişi daha anlamıştı bu olayı, onada mağdur diyoruz(diyorum ben).Yeterince meraklandıysanız başlayayım(gerçi anlatılcak şey 2 cümle :lol:).Susar demiştimya insanlar, işte o başımıza geldi.Girdik bi büfeye.(yanlız anlatmasıda çok kasış :D)2 kişi su aldı geldi kendi aralarında konuşuyorlar.

-Cebimden cüzdanımı çıkarsana
-Sen kendin çıkar.Niye ben çıkarıyorum?
-Görmüyormusun salak elimde 2 şişe var..

her şey normal fakat bu arada adamda dolaba gitmeyen gruba (yani 3ümüze doğru bakarak)

-Kaç tane su vardı?

Fakat bu “Kaç tane su vardı ?” sorusuyla “Sen kendin çıkar.Niye ben çıkarıyorum?” sorusu eş zamanlı sorulunca.Adamın yüzü bir anda değişti.Fakat dahada komik olan herkes normal devam etti.Muhtelmelen kurbanımız şey düşünmüştür “Bunlarda her girdikleri yerdeki esnafa lafmı atıolar alala baksana hiç biri bozulmadı bile :?”

by HeracTus

4 Yorum »

  1. x sahsı Said:

    evet o olaydan sora butun gun aynı seyi konusup kopmustuk deilmi lol

  2. alazz Said:

    off yaa ck ktuydu tbi “Görmüyormusun salak elimde 2 şişe var” dien we adama rezl olan da bn olduum icn dha da beterdi ama hrbi cok glmustk yaa

  3. lara Said:

    evet anlaşldgı uzere de x sahsı ben lara olarak doumgunu geyige donusen zavallı da bnm😛

  4. lara Said:

    ayrıca cuzdanın cebinde dildi!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Bir Cevap Yazın

