Lord Of The ModZ

nwn
Firestorm yani Alican arkadaşımızın evindeki oyunları kurcalarkene NeverWinter Nights adındaki oyunun kısayolunu tıklama gafletinde bulundum ve böle birşeyle kalmayıp birde gittim kendi kendine hazırlamış olduğu mod’a tıkladım😀 nese işte gittik gittik yürüdük ben canavarların çıkmasını beklerken “Aha şurdaki ev varya bak?” diye bi ses geldi arkadan aslında evet demek gelmedi içimden çünkü ondan sonraki dialogları bilioruz heralde, evi almak gzl bi duygu olmamalı ? :F neyse “hee var napcam?” “işte ona girceksin” beklediğim tersi oldu😀 yada ? neyse girdim baktım içeriyi edit itemlarla donatmış falan 15 dakika orda seti dizdikten sonra sıra çıkmaya geldi.Fakat çıkış kapısı yoktu !! İnatla var olduğunu savundu ama 5 dakika sonra oda yorulmuştu (abi vardı,valla vardı😀 //Firestorm), çıkış kapısı yoktu lol😀 işte siz siz olun arkadaşınızın yaptığı bir modu falan oynamayın direk oyuna girin ya ne zaman kaybediyorsunuzki, hele bide arkadaşınız Alican gibiyse😀 yoksa oyunda canavar kesme isteğiniz içinizde kalır, benimki kaldı böhühü😥

http://rapidshare.de/files/28811624/Assassins_of_Underdark.zip.html

by HeracTus

Bir Cevap Yazın

