C# Nedir? Bilmem, Nedir? O_o

Csharp
Program yazmaya ilk heveslendiğim zamanlarda hemen bi kitap alıp işe koyulmak istedim, aktım kadıköye, girdim büyük kitapçılardan birine, koştum hemen pc ıvır zıvırlarının olduğu rafa uzun bi kurcalayıştan sonra pusula yayınlarının turuncu kapaklı “Her Yönüyle C#” yazan kitabını aldım raftan, fiyatına şöyle bir bakıp “yok eben” çektikten sonra biraz düşünüp “neyse alıyım bari” diyerekten kasaya doğru yola koyuldum.. ama bilmiyodumki bu kitabın 800 sayfa boyunca zırva şeyler anlatıp kafa s.kceğini! oku oku 800 sayfa sonra kitap bitsin anca bi butona basınca merhaba çıkarabil! siz siz olun bu kitaba dikkat edin, almayın, aldırmayın!

Firestorm

1 Yorum »

  1. ben Said:

    csharp için en iyi kitap c# sharpın yapımcılarından microsoftta
    csharp ürün müdürü olarak çalışan Herbert Schildt in kitabını alın
    baştan sona consol uygulaması anlatılır ve oradakilerle marsa uzay mekiği yollayacak kodu yazabilirsin unutmayacağın en önemli şey gerçek dünyada robot neyse bilgisayardada robot odur bir buton oluşturursun ve onu consolda yazdığın kodlarla arabaya dönüştürebilirsin hemde internette var ben bedava indirdim 723 ama pdf 715 sayfa baştan sonada okudum internetim yok arkadaştayım bu konularda yardımcı olmayı çok isterdim ama zalim askeriye zorunlu be kardeş yapacam örümceği salacam sonunda bak bakalım noluyo


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Bir Cevap Yazın

