Ara Dur

aradur
Google’a (yada gogoleye, biliosunuz http://www.gogole.com diincede çıkıo nie öle bi domain aldıklarıda ayrı tartışma konusu herneyse..) “arama motoru” yazıp aratınca yahoo’nun çıktığıyla ilgili bi yazı okumuştum dünde bunu test edeyim dedim(google acaba çokmu alçak gönüllü diye) fakat arama motoru yazıp arattıktan sonra çıkan siteleri incelerken http://www.aradur.com ilgimi çekti😀 evet evet yanlış duymadınız http://www.aradur.com, bu domaini alan adamla tanışmak istiyorum.Insan arama motoruna niye böyle bir isim koyar? hayır yani gelin arayın arayın durun bi b.k bulamazsınız gibi bir msjmı vermek isteniyor :S öyle bi msj verilmek isteniyorsa neden bu site bir arama motoru oluyor.O ad ile kafadan 10 gün daha dalga geçebilrim😉

by HeracTus

3 Yorum »

  1. Internette arama yaparken rastladım yazınıza baya güldüm doğrusu. Aradurun kelime anlamı ara ve bulduğun zaman dur anlamında en azından ben öyle olduğunu düşünmek istiyorum.

  2. this is not a nickname Said:

    resmide de deli manyak zaten gülmekten yorumda yazamadık ama neyse yeni yazılarınızı bekliyoruz bol açıklamalı benzersiz çevirilerle dolu ve matrix yapıp durduğunuz çevirileri…


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Bir Cevap Yazın

